The Psychology View

Study of Mind

The Psychology View

Study of Mind

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

The Help
فیلم یاری ( The Help ) تمرکز اصلی خود را بر موضوع تبعیض نژادی در ایالات متحده گذاشته است و سعی در معرفی رفتار نژاد پرستانه سفید پوستان در ایالت های جنوبی امریکا و تحت قانونی به نام Jim Crow گذاشته است که این قانون محدودیت هایی را برای سیاهپوستان آن دوران در امریکا قرار داده بوده است .

 

۱ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۲:۱۱
Alireza rahmani

اثر پروانه ای


بال زدن چیز کوچکی مثل یک پروانه قابلیت به وجود آمدن طوفانی در جای دیگری از دنیا را دارد .

جمله بالا پیشگفتاری در باره اثر پروانه ای خواهد بود که در ادامه پست بیشتر درباره اش خواهید دانست...

۵ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۸
Alireza rahmani

Touch


دیالوگ فیلم : یه افسانه‌ی قدیمی چینی در مورد «بند قرمز سرنوشت »وجود داره.این افسانه میگه خدایان یه بند قرمز رنگ به دور قوزک پای هرکدوم از ما پیچیدن و اون سر دیگه‌ی بند به آدمایی که سرنوشت ما به در تماس بودن با اونها مرتبطه،متصل شده.این بند ممکنه کشیده باشه و یا پیچیده بشه ولی هیچ‌وقت پاره نمیشه.تمام اینها به وسیله‌ی احتمالات ریاضی از پیش تعیین شده و این کار منه که اون اعداد رو دنبال کنم...
۱ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۱
Alireza rahmani

بر روی خام غرقیم


دنیای خارج از وجود ما به جز بعد دیداری برای چشم ما بعد های بسیاری دارد که با شناخت درست میتوانیم هر کدام را بشناسیم . رنگ را باید دید چون خودش در غالب جسمی است و رنگی به صورت مشخص وجود ندارد . صدا را باید شنید و درک کرد چون صدایی وجود ندارد و تنها امواج هوا هست که به گوش ما میخورد به شکل های متفاوت . جسمی وجود ندارد مگر تعدادی مولکول که با تجمع در یک مکان جسمی را به وجود بیاورند . نوشته ای وجود ندارد مگر تعدادی واژه کنار هم قرار بگیرند و متنی را بسازند . لمسی وجود ندارد مگر لامسه ما بتواند بعد فیزیکی جسمی را درک کند . حرکتی وجود ندارد مگر چیزی مارا مجبور به واکنش کند . درکی وجود ندارد مگر شناختی به وجود آمده باشد . و این بعدی دیگر از زندگی و جهان اطراف ما هست که باید شناخته و فهمیده شود به غیر از آنچه که میبینیم و در این صورت این ما هستیم که حتی بر روی خاک غرقیم .

۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۷
Alireza rahmani